Monday 16 January 2012

Muhammad Syahmi bin Mohd Mahir. Also known as Sammy, Amie Romie dan panggilan yg sewaktu dengannya. 5th November 1996. Geng November :3 kaykay, king of emo, master of jiwa kacau. Suka mengelamun dengan feelings dia. Rajin mendengar masalah dan menasihati orang. Memang calon suami yg bertauliah la bagi ladies diluar sana. Met him since standard 4. used to be a chubby boy. sekarang dada bidang. Epic pokerface, epic Bon Odori dance. Bila dia gelak, takdak bunyi woo. Bila dia excited, tak sapa boleh halang dia woo..




Lyle Nicholas a/l Joseph. Also known as Enrique or Lailailailailailai~ 27th September 1996. Know this dude since standard 3. The hardest name to be pronounce by the teachers XD He's crazy, dumbdumb, bajet cool, bila nak jatuh mesti nak cover dengan buat gaya jalan like a boss. Kebiasaannya, kalau aku nak buat aktiviti bodoh, aku buat dengan dia la. Seriously, dia ni dah macam pure Malay. Dia boleh impersonate anyone. Dia pernah impersonate Sam, Azim and mak dia. And and, he is Enrique Iglesias wannabe :P tak habis-habis cerita pasal Enrique kat aku -.-

Alvin Lim Wea Shyang. Also known as Topui, Shindong. 25th June 1996. Haha antara yg paling rapat dengan aku. Kenal dari darjah 1. Maybe my first Chinese friend la. Dia ni pun dah macam pure Malay. Takde slang Chinese dalam pertuturan dia. Kuat peluh >< form 2 dulu selalu kena ugut dengan ke-splash-an peluh dia. Haha, hyperactive, selalu senyum (comel ja), kuat membuli, tapi senang la nak kerjasama dengan dia. Selalu perasan and a Kpop fanatic.





Muhammad Fitri bin Rasdi. Also known as E, Fit3, Ameer or Mentos. 28th February 1996. Woohoo, still wondering why orang cakap muka dia macam aku. kaykay, dia ni bila happy, jadi superhyperactive. Believe me, korang takkan dapat kawal dia -.-. Bila sedih, jadi sedih gila gila. Bila serious, aku takut nak cakap dengan dia. Dia, aku and Hilmi pernah dipanggil adik beradik oleh ustazah :D Kenal dia masa darjah 3. Kesian kena pecat masa darjah 3 :P dulu sekolah rendah dia sombong T^T sekarang baru aku tau true colors dia :D Still simpan secret mengenai status kaki dia...(~.^)




Hilmi Hariri bin Zaini. Also known as Pejaini, Mandi, Hell dan panggilan yg seerti dengannya. 6 Julai 1996. kaykay, jenis yg happy go lucky, bersemangat melebihi orang lain, suka mendengar tapi fail bab menasihati -.- Kenal dari darjah 3, anak cikgu wootwoot ^^ seorang yg baik, selalu jadi mangsa prank kitorang :P kitorang nak kemana-mana selalunya tumpang dia la :D minat menyanyi and menari. Especially tarian erotic (that kind of dance yg melentikkan badan) Selalu buat tarian badan depan aku dengan Sam and we was just like OMG o.o" mempunyai lidah yg super panjang P:

No comments:

Post a Comment