Tuesday 24 January 2012

Nak buat cemana.. hati aku kat dia, tapi hati dia kat orang lain. Entah dia kenal aku lagi ke tak. Seriously, memang sedih and terluka bila nampak apa yang dia buat. Tapi apakan daya, aku dah takde apa dah dengan dia. Aku still ingat kat dia tiaptiap hari. Dia? Wallahualam. Demi Allah aku cakap, dia banyak ubah aku ke arah kebaikkan, dia banyak bagi aku semangat bila aku down, bagi nasihat, buat aku senyum and gelak. buat aku rasa dihargai..tapi tu dulu. Sekarang aku just boleh tengok dia je la. Jadi balik macam waktu sebelum dia kenal aku. Demi Allah aku cakap, aku rindu dia. Rindu masa Skype dengan dia, rindu nak text dengan dia, rindu memacam lah,. Tapi nak buat cemana, dia pun dah bahagia dengan someone else sekarang. Aku cakap kat dia as long as dia happy, aku pun turut happy. Tapi, betul ke aku happy? Huh, tepuk dada selera bertanyalah kan. Tadi pun dia nampak aku, dia buat taktau ja :\ Kalau lah terbuka hati dia nak baca benda ni..tapi memang dia takkan baca lah kan :\ Haishhh :( Kalau lah dia boleh tengok kat anak mata aku and sedar betapa pentingnya dia dalam hidup aku..tapi nak buat cemana lah kan~

1 comment: